CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

Tia... Tia...



Rasa minggu ni memang bz sangat... macam2 yg berlaku lately...dengan keadaan aku yg xberape sihat.. dengan si comel tia yg banyak ragam... asyik menangis jer... tp apa yg pasti dia cam takut kena tinggal... rasanya perasaan takut tuh makin menjadi2... kengkadang naik angin gak aku ngan kerenah dia.... langsung xbleh tinggal... asik nak berdukung jer cam koala... nak kata ada org yg selalu takut2kan xda plak... tp aku anggap ragam nak beralih bulan bak kata org2 tua.....
Sekarang Tia dah 10bln... dia dah start berdiri dan cuba2 wat aksi stunt (xpegang pape) yang aku risau... selalunye memang dah tergolek2lah... tp nak wat camne kengkadang dia wat aksi tu time aku xperasan...
Lepas nih mesti dia dah start menapak sebab dia memang eager nak jalan... kengkadang kelakar sangat tgk gaya dia...
Time kul 11 ke atas adalah time dia baca buku kengkadang aku yang tertido dulu drpd dia... sibuk selak2 buku... tp dia xsuka kalau aku yg bacakan... dia nak baca sendri.. dia yang bacakan aku bedtime stry bkn aku yg bacakan dia hahahahaha...
Macam2 ragam Tia... yang paling aku suka dia dah xtakut air sangat... sebab itik Quek2 dah temankan dia mandi.. time nak mandi jer mulalah dia cari itik Quek2 dia... hehehehe... Seronoknya tgk tumbesaran dia... xsangka aku melaluinya...
Thanks Allah atas Anugerah yang X Ternilai ini... Alhamdulillah....


4 comments:

Qimy said...

sama cam anis..suka mandi..hehe..

tia tu bukan takut kena tinggal..cam anis gak..asyik nak begayut..budak breastfeeding ni mmg camtu rehan..bawak besabo ye..manje lebih :)

dhan said...

yeker Qim tp kengkdg lemas aku huhuhuhu

Qimy said...

mmg aa..tu yg slalu wat aku stress! :(

dhan said...

aku ingat ko xpenah stress Qim
:p