CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 27, 2009

Tia demam......

sian tia.. demam... suhu 38c terperanjat sangat aku.. ingat demam biasa2 jer...patutlah dia meragam sangat2.. dahlah aku dan dia terkunci kat dalam umah selama 5jam.. huhuhu haru tul.. bingung aku jadinye...
Dalam hujan2 aku ngan che nafis anta tia g klinik.. sib baik dr. ade.. maklumlah klinik kat sini mmg camtuh.. xtentu...
lepas makan ubat.. dia oklah.. tp selera makan menurun.. huwaaa mak dia yang risau sesangat... berat mesti turun lagi...
tapi memang sian sgt kat tia.. sbb nilah demam paling teruk sepanjang hidup dia... tido mlm kejap2 aku terjaga sbb takut demam dia mkn teruk.. tp Alhamdulillah.. walaupun demam dia still ligat main... tia.. tia...
Harap2 dia lekas2 sembuh dan selera makan bertambah...
Muahhsss for tia.. Luvs n hugs

2 comments:

Anonymous said...

Tia : semoga cepat sembuh... muaaahhhh!! Sayang Tia..

Qimy said...

menyangkit ngan aunt ke..aunt pon demam x baik2 lagi ni..huhu..