CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 24, 2009

Tia dan Tabung Ajaib...

Last week aku wat makan2 kat kedai.. hari yg sama blackout.. just tuk budak2 aku yg dah bertungkus lumus mengemas bilik stor kat kedai(actually bkn stor.. tp library n cyber kiosk yg tergendala projeknya)..
Aku malas nk pk2 nak masak2 so aku beli KFC Family Bucket.. 15pcs.. oklah kot diorg bkn kuat mknpun.. :p
Sebenarnya.. tujuan beli KFC tuh lebih pada nak beli musical coinbox tuk tia.. hehehehe.. aku yg lebih teruja.. :p. Aku nak tanam minat menabung pada tia dari awal.. sbb tu aku bg sesuatu yg fun tp ade manfaat macam tabung ni..
Beria2 tia kalo dapat duit syiling nak masukkan dlm tabung music dia.. so layanlah gelagat dia di
hari pertama menabung... :)

10 comments:

Anonymous said...

Bagus2.....kecik2 dah menabung..

psssssttt : Tia, meh aunty bisik, simpan bebaik tau tabung kfc tia, jgn sampai ibu ngan ayah korek!!!..keh keh keh...

dhan said...

alah auntie teja... duit tia cukup je trus msk tabung aji.. ibu ngan ayah xsempat korek.. hehehehe..
plg xpun upah duit minyak g bank.. hehehehehe.. ;p

Anonymous said...

bagus tia..kumpul duit..mama nak round the world tuh

dhan said...

huhuhuhu auntie mai.. xmo bagi ibu pinjam.. sbb dia ade ati nak tinggalkan tia ngan awe.. nak dating ngan ayah jer.. :p
tadipun dia tinggalkan tia sejam kat kedai.. :(

Marriatyi Morsin said...

rehan aku suka part yg ni..menabung dr kecik..tp jgn ajar dia korek tabung

Anonymous said...

hehehehehe... itu yg aku cuba terapkan..

Qimy said...

bagus3..pasni leh jd menteri kewangan msia :)

anis punya tabung tinggal kat msia..skrg ni ada duit simpan dlm purse dia terus..maklumla dah anak dara skrg ni hikhikhik..

Anonymous said...

hahaha.. ko belikan purse coach ker Qim..?

Qimy said...

manade..purse dora! ahahah..mana leh lawan toke beb ;)

dhan said...

hahahaha.... tgklah kalo dah pandai mintak.. xdenye nak pakai purse cikai.. hahaha