CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 22, 2009

Aktiviti dalam gelap......

Hari Sabtu hari tuh tanpa notis dr TNB tepat kul 6.30ptg... bekalan letrik putus.. tensen tul aku.. terpaksalah aku tutup kdai awal.. Pulak tuh aku dah janji ngan budak2 aku nk wat mkn2...

tapi disebabkan letrik xde .. kitorang candle lite dinner...
sebenarnye nak citer pasal tia ...
korang layanlah gambo dia ni... suasana gelap xmenghalang dia merayap2 tanpa ragu2.. xreti dok diam. geram aku...

sebenarnye aku nak test camera baru.. kalo amik gambo dlm gelap ok x? huhuhuhu

sibuk betulkan tv awe dia yg rosak.... :p

5 comments:

Anonymous said...

Han : Ingat aktiviti apa la td dlm gelap :p

dhan said...

cheh poyo jer... ;p
xde keje lain....;)

Qimy said...

kalo xde tia mmg menjadik aje tu teja..hikhikhik..

Anonymous said...

Han dan Aunty Qim : aku x phm :p

Tia busyuk2 manja.........sila tutup telinga...cak!!!!!muaaaaahhhhhh...

dhan said...

xkose aku Qim...
FYI aku xske gelap sgt.. lemas.. hahahaha