CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 3, 2010

Anugerah Tuhan..

Tia.. tahun ni kalau tiada aral tia akan dapat adik.. tia selalu cakap nak babykan.. so ibu akan hadiahkan tia baby..
Berita ni ibu baru je dapat beberapa hari sblm birthday tia.. Alhamdulillah Allah beri ibu rasa ini lagi..
Tia.. lepas ni tia dah jadi kakak.. so tia xboleh manja2 sangat.. kena kadi good girl.. kena saya adik.. tapi tia tetap ibu sayang walaupun masa tu ibu dah ada ramai anak.. hehehhee..
Tia tau x.. waktu ni ibu rasa makin sayang kat tia sbb tia dah makin cerdik dan keletah tia selalu buat ibu dan ayah ketawa.. tapi apa yang ibu xsuka sangat sbb tia selalu majuk.. lepas tu nangis2.. pastu mintak maaf.. ibu xsuka tia macam tuh.. ibu nak tia selalu ikut rules.. hehehee.. berdisiplin... :p
Tia.. dalam minggu ni ibu nak bawa tia g jumpa 'Nenek Limah " sebab ibu nak pisahkan tia ngan susu cap gantung.. lagipun tiakan dah besar.. next week dah 2 tahun.. pastu dah nak dapat adik.. takkan tia nak rebut2 ngan adik.. xmalulah.. pasni turn adik tia pula k.. Hope lepas ni usaha ibu ngan ayah akan berjaya...
Oklah buat setakat ini.. coretan ibu untuk tia...

2 comments:

Maity said...

congrats rehan....dh bape bulan? patut la hari tu ko x sihat, rupa3nya petanda...tahniah sekali lg.
buat tia, btul tu kata ibu kena pisah dgn susu cap gantung...sian adik nnt

Qimy said...

heh sejak anto tia pi tadika la yg leh lekat ni ek..hik3..tahniah!

aku pon anto anis gak, tp xde masa nak manja3 ngan paie kui3..